lördag 11 augusti 2012

11: Entré

När man bor i lägenhet så har man oftast ingen flådig entré att fotografera. Även om temat i fotoutmaningen råkar vara just entré. När jag beklagade mig över detta inför mannen så sa han direkt att entré kan ju t.ex. lika gärna vara en förrätt (är man kock så är man... då kan man koppla det mesta till mat).


Nu är ju detta visserligen inte en förrätt på bilden, men väl en fördrink. Entrén till den härliga fredagsmiddagen vi åt igår. Alkoholfritt bubbel, hallonsoda, lime och färska hallon. Enkelt, läskande och väldigt gott!

De andra bidragen till dagens tema i fotoutmaningen hittar ni hos Kristina.

Tidigare i fotoutmaningen augusti:

3 kommentarer:

  1. snygg bild... och det låter väldigt gott!

    SvaraRadera
  2. Bra tänkt! Fin och frestande bild ;)

    Glad söndag!

    SvaraRadera
  3. Jag är så imponerad av alla som tar dessa fantastiska bilder och du är en av dom. Verkligen fin bild och jag gillar också din "frukost" bild och självklart bröllopsklänningen i favoriten i garderoben. Jag önskar jag tog mig tid att lära mig fotografera bättre och en dag ska jag göra det...OCH installera Photoshop! Ha en skön kväll!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra