onsdag 1 augusti 2012

1: Dagens...

Då var det dags. Första dagen i fotoutmaningen och temat är Dagens...
Dagens outfit tänkte jag spontant på när jag såg det. Men i ärlighetens namn... mina outfits för tillfället är inte särskilt upphetsande. Tights och tröja är i princip vad jag och tjockismagen lever i. Kicki kom med förslaget Dagens väder som jag övervägde ett tag, men inte heller det är speciellt upphetsande för tillfället. Gråmulet och halvkallt.


Nej, det fick bli Dagens fika istället. Hälsade på mormor i eftermiddags och då är det alltid ordentlig fika att räkna med. Visserligen inte sju sorters kakor idag, men fyra. Vilket räcker gott och väl när man redan har hela magen full med bebis.


Hos Kristina ser ni de andra tolkningarna på Dagens... i fotoutmaningen.

11 kommentarer:

  1. Dagens fika för mig var ett halvt rån.. Ditt såg godare ut! Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Fikat ser supergott ut. Idag blev det en Dagens outfit för mig eftersom jag precis sytt klart en kjol. Annars är jag knappast något modeorakel ens utan beis i magen ;-)

    SvaraRadera
  3. En väldigt härlig dagens tycker jag...;))) Jag har oxå en annan bild än på mig själv...;)))

    Kram/Annelie

    SvaraRadera
  4. Åh va det ser gott ut! Vilken smarrig tolkning av dagens!

    SvaraRadera
  5. Mmmmm, bra dagens, mycket trevligare att vila ögonen på än vädret faktiskt!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Det ser virkelig deilig ut. nam nam!!!

    SvaraRadera
  7. Oj villken dagens. Gud så gott. Själv har jag magen full av glass men blev väldigt sugen på mormors bullar nu.

    SvaraRadera
  8. Himmel vad gott det ser ut! :)

    SvaraRadera
  9. Ser gott ut! Ska bli spännande att följa fotoutmaningen. Hos mig blev dagens röda rosor, då vi firade 3-årig bröllopsdag igår.
    //Jenny

    SvaraRadera
  10. Riktigt gofika med andra ord :) Kul tolkning! Det ska bli riktigt spännande att se alla dessa olika varianter av samma tema :)

    Karin (Instagram --> karikulla)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra