söndag 5 oktober 2014

Äntligen en Flora i bokhyllan

 
 
Jag har en listan med saker som jag ständigt söker efter när jag går på loppis. I helgen kunde jag äntligen stryka en Flora i färg, från den listan. Där stod den plötsligt, i bokhyllan under kategorin Djur- och växtliv. I perfekt skick dessutom. Jag har så mycket fint pyssel i huvudet som jag äntligen kan göra nu - vimplar, girlanger, kort och etiketter. Om jag hade haft hjärta att klippa i de fantastiska sidorna, vill säga. Paradoxalt... oh, ja.
Till slut rök i alla fall sidan med nyponrosorna och blev en etikett på svägerskans 43-årspresent.

4 kommentarer:

  1. perfekt ju... och japp, loppis är verkligen grejen.
    Och jag visst ju att jag hade sett någon som hade en stickad kudde, nu vet jag vem! :-)

    SvaraRadera
  2. Så fint!! Men förstår att det är svårt att klippa i fina boken!

    SvaraRadera
  3. Jamenvisst, det blir ju perfekt! Förstår det känns svårt sätta saxen i sidorna men tänk så glada mottagarna blir <3

    SvaraRadera
  4. Visst är det svårt att klippa i fina böcker. fast nu när du lyckats med första saxtaget så går det nog lättare att fortsätta.. :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra