tisdag 18 juni 2013

Ett sommarprojekt

Herrn i huset gillar att laga mat, jag gillar att baka och att fotografera och vi båda gillar att äta. Så vi har påbörjat ett gemensamt projekt den här sommaren. När augusti är slut hoppas vi ha samlat på oss ett helt gäng härliga och inspirerande bilder och recept, på mat, efterrätter och bakning, för att sedan sätta ihop allt i en fotobok. En egen liten kokbok med minnen från matsommaren 2013.

Här är en teaser på vad som ligger i Matsommar-mappen på datorn so far...

10 kommentarer:

  1. spännande... kommer såklart att bli toppenfint!

    SvaraRadera
  2. Passa på att få en gratis fotobok inkl. frakt
    Läs mer här:
    http://fotoklok.se/gratis_fotobok

    SvaraRadera
  3. Den kokeboken vil jeg gjerne kjøpe;))

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig idee och roligt att göra något tillsammans.

    SvaraRadera
  5. Wow säger jag bara! Vad härliga ni är! Och vad gott allt ser ut... vilken kul idé!

    SvaraRadera
  6. Jättekul! Gjorde en egen kokbok (fotobok) med mina favoritrecept till en vän som fyllde år för några år sedan och det var verkligen uppskattat. Så blir er bok bra så tryck upp några ex extra och ge bort!

    SvaraRadera
  7. Kommer helt säkert att bli superbra! Jättehärliga bilder!

    SvaraRadera
  8. Kul idé! Jag och två kompisar gjorde en fotobok med våra bästa kakrecept och bilder på oss i kompisgänget i olika fikasammanhang, som vi gav till den fjärde i gänget när hon fyllde 30. Blev uppskattat!

    SvaraRadera
  9. Gud vad hungrig jag blev nu. Helt ologiskt, men sant. Ser inte ut som ni ligger efter... Kanske gör en copycats past

    SvaraRadera
  10. Vilken rolig grej! Och att göra det tillsammans!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra